Pótdíjazással kapcsolatos ügyintézés
Pótdíj befizetése online
Pótdíj befizetését itt megteheti.
Pótdíjazással kapcsolatos ügyintézés
Call Center:
Telefon: +36 1 9 200 310
E-mail: ugyfelszolgalat@fevix.hu
Levelezési cím: 1463 Budapest, Pf.: 1196
Személyes ügyintézés:
1093 Budapest, Lónyay utca 13/a.
Ügyfélfogadás:
Hétfő: | 9:00 – 17:00 |
---|---|
Kedd: | 9:00 – 17:00 |
Szerda: | 9:00 – 18:00 |
Csütörtök: | 9:00 – 17:00 |
Péntek: | 9:00 – 16:00 |
Ebédidő: | 12:00 – 12:30 |
Parkolási díj megfizetésének lehetőségei
A parkolási díjat a várakozás megkezdésekkor kell megfizetni. A díjfizető övezetek mindegyikében, a D övezet kivétellel 180 perc a maximális várakozási időkorlát, azaz az összes díjfizetéses parkolóhelyen legfeljebb három óra folyamatos parkolásra van lehetőség egy kijelölt parkolóhelyen. (Ez az információ a parkoló automatákon is megtalálható.)
Készpénzes befizetés parkoló automaták alkalmazásával
Az alkalmazott automaták (DG4, Stelio, PSA 1256) az 5 forintos és annál nagyobb értékű valamennyi magyar érmét elfogadják. A jegykiadó automaták kezelését ábrák, kezelési útmutatók segítik. Minden információ megtalálható a jegykiadó automatán, amely a pakolójegy megvásárlásához, a parkolójegy autón történő elhelyezéséhez szükséges.
A fizetés menete: Elsőként az érméket kell bedobni az automatába, arra azonban ügyelni kell, hogy a készülék maximum 25 vagy 30 db érmét fogad el (ez az információ is fel van tüntetve a jegykiadó automatán). Ennél több érme bedobása esetén valamennyi érmét automatikusan visszaadja a készülék.
Az automatába bedobott összegnek megfelelő parkolási idő leteltét folyamatosan mutatja a kijelző. A kívánt parkolási időt elérve, a zöld gomb megnyomásával lehet jegyet kérni.
“A parkolójegyet a gépjármű első szélvédő üvege mögött, kívülről jó látható helyen és érvényességének ellenőrzését biztosítva, teljes egészében láthatóan, olvasható módon kell elhelyezni.” (30/2010. Főv. Kgy. Rendelet)
Jegykiadó automaták elhelyezkedése
Mobiltelefonos fizetés
A Nemzeti Mobilfizetési Rendszer 5 szolgáltatón keresztül biztosítja a mobilparkolást:
- a három mobilszolgáltató
- Magyar Telekom Nyrt.
- Yettel Magyarország Zrt.
- Vodafone Magyarország Zrt.
- mPark – www.mpark.hu
- evopay – www.evopay.hu
Mobilparkolás telefonhívással csak arra a rendszámra indítható el, amelyhez előzetes regisztráció során ezt már korábban hozzárendelte a www.nemzetimobilfizetes.hu oldalon.
Indítás: +36 1 989 ZÓNA, illetve az egyéb, szolgáltatók által megadott telefonszám hívása
A hívást követően egy női hang igazolja vissza a parkolás sikeres elindítását: “Parkolás indítás kérését feldolgoztuk. Parkolása elindult.”
Leállítás: +36 1 989 ZÓNA, illetve az egyéb, szolgáltatók által megadott telefonszám hívása
A hívást követően egy férfihang igazolja vissza parkolása sikeres leállítását: “Parkolás leállítási kérését feldolgoztuk. Parkolását leállítottuk.”
SMS üzenet küldésével bármely regisztrált rendszámra indítható parkolás.
Indítás: +36 30 344 4805, illetve az egyéb, szolgáltatók által megadott telefonszámra sms küldése
Küldendő SMS szövege: ZÓNA Rendszám
Leállítás: 36 30 344 4806, illetve az egyéb, szolgáltatók által megadott telefonszámra sms küldése
Küldendő SMS szövege: STOP
Az ingyenesen letölthető mobilfizetési applikációk elérhetők a parkolási NMFR zónamatricákon található QR kódon keresztül vagy a http://app.nemzetimobilfizetes.hu weboldalról.
Azok a vásárlók, akik mobil applikációval kívánnak parkolni, vásárlást kezdeményezni, előzetes regisztráció nélkül is megtehetik azt a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. applikációján keresztül regisztrált bankkártyával.
Az applikáció lehetővé teszi a parkolás elindítását és leállítását, valamit a parkolás díjának azonnali utalását is.
Céges ügyfeleknek lehetőségük van az evopay és az mPark társaságoknál utólagos fizetésre is. Ezeknél a társaságoknál telefonhívással indíthatók a parkolások.
Fontos kiemelni, hogy az mPark a parkolási igényeket telefonhívással, kommunikációs költség nélkül is fogadja a 06 80-as zöldszámon. Az evopay parkolási szolgáltatása – csakúgy, mint a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. esetében – egy budapesti telefonszám hívásával indítható el.
A mobilvásárlások forrása: az egyenleg átutalással és bankkártyával is feltölthető.
Lehetőség van automatikus egyenleg feltöltésre az evopay-nél és a Nemzeti Mobilfizetési Zrt-nél, amelyhez az OTP Bank nyújt támogatást. Ha az egyenleg az ügyfél által előre meghatározott szint alá csökken, az általa meghatározott összeg kerül feltöltésre. Az egyenleg fedezete a regisztrált bankkártyához tartozó számlán áll rendelkezésre.
További információért hívja a +36 1 989 0000 telefonszámot, vagy látogasson el a www.nemzetimobilfizetes.hu weboldalra.
A mobiltelefonnal történő parkolási díjfizetés technikai feltételeit a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. biztosítja.